7. Levering en leveringstermijn

Producten worden na betaling geleverd op het opgegeven adres. Indien de klant het wenst, kan het product ook worden afgehaald. Hiervoor moet de klant ons steeds contacteren om een tijdstip af te spreken. Dit kan telefonisch of via mail.
Er kan geleverd worden binnen een straal van +/-10km rond Opwijk. Leveringen in Opwijk zijn gratis. Leveringen buiten Opwijk wordt een vergoeding aangerekend naar gelang het aantal kilometers. Voor leveringen op maandag en dinsdag bestellen voor zaterdag 18u. Voor leveringen donderdag en vrijdag bestellen voor woensdag 18u. Voor leveringen zaterdag bestellen voor donderdag 18u. Op woensdag en zondag gebeuren geen leveringen. Uitzonderingen worden gemaakt op feestdagen. De leveringen gebeuren tussen 10u en 18u. De leveringstermijn wordt zo goed mogelijk gerespecteerd. 'TFijnGebaar kan echter niet worden aangesproken bij laattijdige levering. In uitzonderlijke situaties wordt er afgeweken van de leveringsuren(begrafenissen, huwelijk). Hiervoor dient de klant steeds telefonisch contact op te nemen.
Indien een product niet meer in voorraad zou zijn bij bestelling, wordt de klant via e-mail verwittigd over een eventuele latere leveringsdatum; indien de klant niet akkoord gaat met de vertraging, kan het bestelde product geannuleerd worden of bieden wij een alternatief product aan. Het geannuleerde product wordt terugbetaald of bij bestelling van een alternatief product wordt het te veel/te weinig betaalde product teruggestort/bijkomend gefactureerd.

In het geval dat 'tfijngebaar een soort bloem niet op voorraad heeft of deze niet aan de nodige kwaliteitseisen voldoet, is 'tFijnGebaar het recht voorbehouden deze te vervangen door een alternatieve soort van dezelfde prijs en kwaliteit.
De klant moet bij de gegevens het afleveradres en naam van de begunstigde zo compleet mogelijk invullen. 'TFijnGebaar heeft het recht om voor de veiligheid en de zekerheid van de klant, bijkomende informatie te vragen en bij gebrek hieraan de levering van de bestelling te weigeren. Indien de betreffende persoon bij levering niet aanwezig is, zullen we het product aanbieden bij de buren. De bestemmeling krijgt een briefje in de bus met daarop het adres waar de bloemen zijn afgegeven. Lukt het bij de buren ook niet, dan wordt de bestelling terug meegenomen en wordt er een kaartje achtergelaten met het verzoek om met ons contact op te nemen. Een bestelling wordt maar één keer aangeboden op het leveradres.

Leveringen vinden plaats op het door de klant opgegeven leveringsadres. 'TFijnGebaar kan niet verantwoordelijk gesteld worden indien de klant een verkeerd leveringsadres of facturatie-adres heeft opgegeven, waardoor het bestelde product niet kan geleverd worden of waarbij er een vertraging van levering kan zijn.
Van zodra het product geleverd is, gaat de verantwoordelijkheid van het geleverde product over op de klant. Er worden geen geleverde producten teruggenomen. De klant kan geen bestelling annuleren.

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. We sturen alleen maar de allerlaatste en leukste FijnGebaaR-nieuwtjes, beloofd!
Aanmelden
© 2019 - 2021 't FijnGebaaR | sitemap | rss